head
Університетська Біблійна Співдружність

Вивчення Біблії: Питання (Якова 3:1-18)

МУДРІСТЬ ЗВЕРХУ

Якова 3:1-18

Ключовий вірш 3:17

1. Прочитайте вірші 1-2. Наскільки важливий труд учителя? (Ів.20:21) Про що мають пам’ятати вчителі? (Див. також 1 Кор.4:2, 5б). Який орган тіла вчитель має контролювати? Як помилявся Яків? Хто не помиляється? Як Вам навчитися не помилятися?

2. Прочитайте вірші 3-6. В чому особливість язика серед інших членів тіла? Чим він схожий на уздечку? кермо? маленький вогонь? Яку владу він має над людиною? Що трапляється з людиною, не здатною контролювати свого язика?

3. Прочитайте вірші 7-8. Що подібного у природі язика та диких тварин? Як приборкати якик? Яка наша надія в цій нелегкій справі? (Див. Рим.8:5,6)

4. Прочитайте вірші 9-12. Як ми насправді користуємося нашим якиком? Що не так у такому користуванні? Що таке «вода солодка»? Як зробити так, щоб з нашого язика виходила лише солодка вода?

5. Прочитайте вірші 13-16. Як людина мудра та розумна? Яким чином мудрість приводить до лагідності? Опишість земну мудрість. Що нам робити коли гірка заздрість та сварка з’являться у нашому серці? Що трапляєтья коли ми не боремося із ними?

6. Прочитайте вірші 17-18. Опишіть мудрість зверху (що означає кожна з характеристик?) Які плоди такої мудрості? Як Ви можете нести мир у цей світ?